![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img/https://ausbaurampa.pl/wp-content/uploads/2023/02/rampa-przejezdna-stb.jpg)
Stacjonarna rampa przeładunkowa z poziomą platformą — to pochyła metalowa konstrukcja, która pozwala ładowarce przezwyciężając różnicę między poziomem gruntu, a wysokością podłogi magazynu/ciężarówki.
Termin produkcji: 15-30 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia do momentu wysłania.
Gwarancja: 18 miesięcy.
Taka rampa przejezdna jest niezbędna przede wszystkim w magazynach, które mają niewygodne wejścia dla dużych pojazdów. Obecność poziomej platformy pozwala ładowarce korygować swą pozycję przed wejściem na krawędź magazynu / ciężarówki, zwiększając w ten sposób kąt widzenia kierowcy. Podobnie jak w przypadku rampy mobilnej, rampę stacjonarną przeładunkowa z poziomą platformą można również wyposażyć w dodatkowe opcje.
Charakterystyka techniczna rampy przejezdna AUSBAU-STB z platformą poziomą
Obciążenie rampy, kg | 6000 / 8000 / 10000 |
Całkowita długość rampy, mm | 10800 / 12800 |
Całkowita szerokość rampy, mm | 2120 |
Szerokość jezdni, mm | 2000 |
Długość części nachylonej, mm | 8000 / 10000 |
Długość części poziomej, mm | 2500 |
Długość rampy, mm | 300 |
Wysokość pracy, mm | 1100/1200 |
Wysokość barierki, mm | 180 |
Ilość jezdni uchylnych, szt | 2 |
Kąt nachylenia rampy | 6,89 / 8,63 |
Materiał | S235 |
Powłoka jezdni | Kraty podestowe |
Wyposażenie | Zestaw łańcuchów na rampę – 2 szt. |
Gwarancja | 18 miesięcy |
Wymiary standardowych modeli stałej rampy przeładunkowej
# | Model | Obciążenie, kg | N | H | C | NHС | F | T | A | a° |
1 | STB6-8025 | 6000 | 8000 | 2500 | 300 | 10800 | 2000 | 2120 | 1100/1200 | 8.63 |
2 | STB6-10025 | 6000 | 10000 | 2500 | 300 | 12800 | 2000 | 2120 | 1100/1200 | 6.89 |
3 | STB8-8025 | 8000 | 8000 | 2500 | 300 | 10800 | 2000 | 2120 | 1100/1200 | 8.63 |
4 | STB8-10025 | 8000 | 10000 | 2500 | 300 | 12800 | 2000 | 2120 | 1100/1200 | 6.89 |
5 | STB10-8025 | 10000 | 8000 | 2500 | 300 | 10800 | 2000 | 2120 | 1100/1200 | 8.63 |
6 | STB10-10025 | 10000 | 10000 | 2500 | 300 | 12800 | 2000 | 2120 | 1100/1200 | 6.89 |
Dodatkowe opcje dla stacjonarnej rampy
![1. OPT-HR — zdejmowana dodatkowe barierki o wysokości 1100 mm .
1. OPT-HR — zdejmowana dodatkowe barierki o wysokości 1100 mm .](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img/https://ausbaurampa.pl/wp-content/uploads/2023/06/ausbau-hr.jpg)
1. OPT-HR — zdejmowana dodatkowe barierki o wysokości 1100 mm .
![2. OPT-3SW —pomost przeładunkowy z trójstronnym rozładunkiem. Dostarczane z bezpiecznymi nóżkami.
2. OPT-3SW —pomost przeładunkowy z trójstronnym rozładunkiem. Dostarczane z bezpiecznymi nóżkami.](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img/https://ausbaurampa.pl/wp-content/uploads/2023/06/ausbau-3sw.jpg)
2. OPT-3SW —.
![3. OPT-TC — zdejmowana markiza nad jezdnią rampy.
3. OPT-TC — zdejmowana markiza nad jezdnią rampy.](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img/https://ausbaurampa.pl/wp-content/uploads/2023/06/ausbau-tc.jpg)
3. OPT-TC — zdejmowana markiza nad jezdnią rampy.
![4. OPT-LDP — schody z platformą dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).
4. OPT-LDP — schody z platformą dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img/https://ausbaurampa.pl/wp-content/uploads/2023/06/ausbau-ldpp.jpg)
4. OPT-LDP — schody z platformą dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).
![5. OPT-LD — schody dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).
5. OPT-LD — schody dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img/https://ausbaurampa.pl/wp-content/uploads/2023/06/ausbau-ld.jpg)
5. OPT-LD — schody dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).
![6. OPT-ZSRS — ocynkowana krata antypoślizgowa zamiast zwykłej.
6. OPT-ZSRS — ocynkowana krata antypoślizgowa zamiast zwykłej.](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img/https://ausbaurampa.pl/wp-content/uploads/2023/06/ausbau-zsrs.jpg)
6. OPT-ZSRS — ocynkowana krata antypoślizgowa zamiast zwykłej.
![7. OPT-ZRS — ocynkowana kratka zamiast tradycyjnej.
7. OPT-ZRS — ocynkowana kratka zamiast tradycyjnej.](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img/https://ausbaurampa.pl/wp-content/uploads/2023/06/ausbau-zrs.jpg)
7. OPT-ZRS — ocynkowana kratka zamiast tradycyjnej.
![8. OPT-SRS — krata antypoślizgowa zamiast konwencjonalnej.
8. OPT-SRS — krata antypoślizgowa zamiast konwencjonalnej.](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img/https://ausbaurampa.pl/wp-content/uploads/2023/06/ausbau-srs.jpg)
8. OPT-SRS — krata antypoślizgowa zamiast konwencjonalnej.
![9. OPT-CLR — wybór innego koloru (standardowo jest kolor czerwony).
9. OPT-CLR — wybór innego koloru (standardowo jest kolor czerwony).](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img/https://ausbaurampa.pl/wp-content/uploads/2023/06/ausbau-clr.jpg)
9. OPT-CLR — wybór innego koloru (standardowo jest kolor czerwony).