Rampa mobilna AUSBAU

Mobilna rampa załadunkowa to metalowa konstrukcja pochyła, za pomocą której ładowarka widłowa wjeżdża do nadwozia z poziomu gruntu. Taka rampa mobilna jest prosta i wygodna w obsłudze; jej zastosowanie pozwala znacznie zoptymalizować procesy logistyczne i zwiększyć wydajność pracy.

Rampa mobilna AUSBAU

Charakterystyka techniczna rampy mobilnej AUSBAU:

Obciążenie rampy, kg 6000 / 8000 / 10000 / 12000
Całkowita długość rampy, mm 9000 / 9500 / 10500 / 11200 / 12000 / 13000
Całkowita szerokość rampy, mm 2130
Szerokość jezdni, mm 2000
Długość części nachylonej, mm 8000 / 8500 / 9200 / 9900
Długość rampy, mm 300
Min. wysokość pracy, mm 900
Maks. wysokość pracy, mm 1550 / 1750
Wysokość barierki, mm 180
Ilość jezdni uchylnych, szt 2
Ilość kół, szt 2
Koła Odlewane
Materiał S235
Powłoka jezdni Kraty podestowe
Wyposażenie Kliny gumowe pod koła – 2 szt;
Zaczep wózka widłowego – 1 szt;
Zestaw łańcuchów na rampę – 7 szt;
Ręczna pompa hydrauliczna z uchwytem – 1 szt.
Gwarancja 18 miesięcy

Wymiary

AUSBAU - Rampa mobilna

# Model Obciążenie, kg Wymiary, mm
N H E C NH F T A Z
P1 PRO6 6000 8000 2500 1000 300 10500 2000 2220 900 1650
P2 PRO8 8000 8000 2500 1000 300 10500 2000 2260 900 1650
P3 PRO10 10000 8500 2700 1000 300 11200 2000 2300 900 1650
P4 PRO12 12000 8500 2700 1000 300 11200 2000 2340 900 1650
S1 SRT6 6000 8000 1000 1000 300 9000 2000 2220 900 1550
S2 SRT8 8000 8000 1000 1000 300 9000 2000 2260 900 1550
S3 SRT10 10000 8500 1000 1000 300 9500 2000 2300 900 1570
S4 SRT12 12000 8500 1000 1000 300 9500 2000 2340 900 1570
L1 LNG6 6000 9200 2800 1000 300 12000 2000 2220 900 1700
L2 LNG8 8000 9200 2800 1000 300 12000 2000 2260 900 1700
L3 LNG10 10000 9900 3100 1000 300 13000 2000 2300 900 1750
L4 LNG12 12000 9900 3100 1000 300 13000 2000 2340 900 1750

 

Termin wykonania: 15-45 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia do momentu wysyłki z naszego magazynu.

UWAGA !!!: dokładamy wszelkich starań, aby najbardziej pożądane modele ramp mobilnych były dostępne w magazynie lub w procesie produkcyjnym, dlatego czas dostawy można skrócić do 2–10 dni (w zależności od ruchu magazynowego i dostępności bezpłatnych ramp) .

Gwarancja: 1,5 roku.

Główne zalety rampy przejezdnej AUSBAU to są:

Główną przewagą nad pomostami poziomującymi przeładunkowymi (docklevellerami), składanymi mostami i stacjonarnymi rampami jest obecność bazy transportowej, dzięki której mobilna rampa załadunkowa może przemieszczać się po obszarze magazynu do punktu rozładunku. Ponadto za pomocą wbudowanej hydrauliki można regulować wysokość rampy.

Oferujemy szeroką gamę mobilnych ramp załadunkowa AUSBAU. W zależności od parametrów platformy i wymaganego obciążenia nasi eksperci pomogą wybrać odpowiedni model rampy. Duży wybór dodatkowych opcji — nogi podpierające, poręcze, kratka antypoślizgowa ocynkowana, markiza i wiele innych, pozwala dostosować sprzęt do warunków pracy. Jeśli klient potrzebuje mobilną rampę załadowczą o niestandardowych parametrach i rozmiarach, zawsze jesteśmy gotowi wykonać rampa przejezdna załadowcza na indywidualne zamówienie.

Korzyści z mobilnych ramp AUSBAU

1) Regulacja wysokości rampy mobilnej jest bardzo prosta dzięki zastosowaniu hydrauliki ręcznej wysokiej jakości, dlatego zewnętrzne zasilanie nie jest potrzebne.

1) Regulacja wysokości rampy mobilnej jest bardzo prosta dzięki zastosowaniu hydrauliki ręcznej wysokiej jakości, dlatego zewnętrzne zasilanie nie jest potrzebne.

2) Łańcuch niezawodnie łączy rampę ze wszystkimi typami ciężarówek.

2) Łańcuch niezawodnie łączy rampę ze wszystkimi typami ciężarówek.

3) Dostarczony w komplecie hamulec unieruchamia rampę podczas załadunku / rozładunku.

3) Dostarczony w komplecie hamulec unieruchamia rampę podczas załadunku / rozładunku.

4) Powierzchnia kratowa jest wykonana z wytrzymałego elementu, który zapewnia doskonałą przyczepność kół rampy nawet w przypadku silnych mrozów. Poprzez otwory w ruszcie woda, brud, śnieg i inne substancje przechodzą swobodnie i spadają na ziemię, nie przeszkadzając ruchu kół ładowarki.

4) Powierzchnia kratowa jest wykonana z wytrzymałego elementu, który zapewnia doskonałą przyczepność kół rampy nawet w przypadku silnych mrozów. Poprzez otwory w ruszcie woda, brud, śnieg i inne substancje przechodzą swobodnie i spadają na ziemię, nie przeszkadzając ruchu kół ładowarki.

5) Ładowarka może transportować mobilna rampa załadunkowa jak do przodu, tak i do tyłu nawet w małym magazynie dzięki specjalnemu urządzeniu do łączenia sztywnego.

5) Ładowarka może transportować mobilna rampa załadunkowa jak do przodu, tak i do tyłu nawet w małym magazynie dzięki specjalnemu urządzeniu do łączenia sztywnego.

6) Warga rampy zrobiona z płyty pancernej WB507 o grubości do 20 mm, zapewniającej dodatkową niezawodność przy dużych obciążeniach.

6) Warga rampy zrobiona z płyty pancernej WB507 o grubości do 20 mm, zapewniającej dodatkową niezawodność przy dużych obciążeniach.

Dodatkowe opcje dla ramp mobilnych

1. OPT-2SL — nogi zabezpieczające o regulowanej wysokości, montowane na rampie.

1. OPT-2SL — nogi zabezpieczające o regulowanej wysokości, montowane na rampie.

2. OPT-HR — zdejmowana dodatkowe barierki o wysokości 1100 mm.

2. OPT-HR — zdejmowana dodatkowe barierki o wysokości 1100 mm.

3. OPT-2SL3SW — mobilny pomost przeładunkowy z trójstronnym rozładunkiem. Dostarczane z zabezpieczającymi nogami.

3. OPT-2SL3SW — mobilny pomost przeładunkowy z trójstronnym rozładunkiem. Dostarczane z zabezpieczającymi nogami.

4. OPT-EHP — stacja elektrohydrauliczna zamiast ręcznej.

4. OPT-EHP — stacja elektrohydrauliczna zamiast ręcznej.

5. OPT-EMHP — stacja elektrohydrauliczna i pompowanie ręczne.

5. OPT-EMHP — stacja elektrohydrauliczna i pompowanie ręczne.

6. OPT-4WL — dostępność drugiej pary kół.

6. OPT-4WL — dostępność drugiej pary kół.

7. OPT-ZSRS — ocynkowana krata antypoślizgowa zamiast zwykłej.

7. OPT-ZSRS — ocynkowana krata antypoślizgowa zamiast zwykłej.

8. OPT-ZRS — ocynkowana kratka zamiast tradycyjnej.

8. OPT-ZRS — ocynkowana kratka zamiast tradycyjnej.

9. OPT-SRS — krata antypoślizgowa zamiast konwencjonalnej.

9. OPT-SRS — krata antypoślizgowa zamiast konwencjonalnej.

10. OPT-TC — zdejmowana markiza nad jezdnią rampy.

10. OPT-TC — zdejmowana markiza nad jezdnią rampy.

11. OPT-CLR — wybór innego koloru (standardowo jest kolor czerwony).

11. OPT-CLR — wybór innego koloru (standardowo jest kolor czerwony).

Oddzwonić
Wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą jaknajszybciej
Zadaj pytanie
Wypełnij pola lub wyślij prośbę na maila: mail@ausbaurampa.pl