Rampa stacjonarna dla samochodów dostawczych AUSBAU-VR

Innym unikalnym rodzajem wiaduktu jest rampa przeładunkowa stacjonarna dla samochodów dostawczych AUSBAU-VR. Taka rampa jest przeznaczona do przybycia do bram dokujących pojazdów towarowych komercyjnych lub samochodów dostawczych.

Termin produkcji: 4-6 tygodni.

Gwarancja: 18 miesięcy.

Rampa przeładunkowa stacjonarna dla samochodów dostawczych pozwala wyeliminować różnicę między wysokością bramek dokujących zaprojektowanych do rozładunku dużych naczep a wysokością podłogi samochodów dostawczych. Główną zaletą takiej rampy jest to, że po wejściu na rampę spód ciężarówki staje na tym samym poziomie co magazyn, co umożliwia załadunek bezpośrednio z jego obszaru.

Charakterystyka techniczna rampy stacjonarna AUSBAU-VR

Obciążenie rampy, kg5000 / 8000
Całkowita długość rampy, mm11000 / 12000 / 13000
Całkowita szerokość rampy, mm2450 / 6100
Szerokość jezdni, mm2350-6000
Długość części nachylonej, mm5000 / 6000 / 11000 / 13000
Wysokość pracy, mm500-700
Wysokość barierki, mm180
Ilość jezdni uchylnych, szt2
Kąt nachylenia rampy2.42 / 5.74 / 6.32
MateriałS235
Powłoka jezdniKrata ocynkowana antypoślizgowa
WyposażenieZestaw łańcuchów na rampę – 2 szt.
Gwarancja18 miesięcy

Wymiary standardowych ramp dla małych ciężarówek AUSBAU-VR

#ModelZaładuj, kgRozmiary, mm
NHNHAFT
Modele standardowe
1VR8-L6000-B7000xF2350-H600 *80006000700013000600235024505.74
2VR8-L5000-B7000xF2350-H550 **80005000700012000550235024506.32
3VR5-L6000-B5000xF2350-H650 ***50006000500011000650235024506.22
Modele niestandardowe — bez wyrównania (B)
4VR8-L13000-B0xF2350-H550800013000013000550235024502.42
5VR5-L11000-B0xF2350-H650500011000011000650235024502.87
Modele niestandardowe — wyjątkowo szerokie, dla dwóch bramek dokujących ****
6VR8-L6000-B7000xF6000-H60080006000700013000600600061005.74
7VR8-L5000-B7000xF6000-H55080005000700013000550600061006.32
8VR5-L6000-B5000xF6000-H65050006000500011000650600061006.22

 

* NAJLEPSZY WYBÓR — dla wszystkich typów samochodów dostawczych, małych i średnich;

** dla średnich samochodów dostawczych, takich jak Ford Transit, Mercedes Sprinter, Iveco Daily, VW Crafter, Fiat Ducato i podobnych;

*** dla małych samochodów dostawczych, takich jak Renault Traffic, VW Transporter, Ford Transit Custom, Peugeot Expert i podobnych;

**** wysyła się podzielonym na 3 części. Składa się na miejscu.

U nas można zamówić zarówno standardowy kompletny zestaw rampy, który obejmuje ogrodzenia ochronne i kratę podłogi, a także zamówić dodatkowe opcje. Wraz z rampą dostarczany jest również zestaw montażowy do mocowania rampa załadunkowa stacjonarna do podłoża i ściany magazynu.

Podczas produkcji naszych ramp używamy

  • Prostokątne rury stalowe (rozmiary cięcia zależą od nośności);
  • Blacha stalowa walcowana na gorąco o grubości 4, 5 i 12 mm;
  • Spawane kraty stalowe (cięcie paska zależy od nośności);
  • Produkty sprzętowe o klasie wytrzymałości nie mniejszej niż 8,0.

Opcje dodatkowe dla ramp AUSBAU-VR

1. OPT-HR — zdejmowana dodatkowe barierki o wysokości 1100 mm.

1. OPT-HR — zdejmowana dodatkowe barierki o wysokości 1100 mm.

2. OPT-WL — para kółek do przemieszczania się na miejscu.

2. OPT-WL — para kółek do przemieszczania się na miejscu.

3. OPT-TC — zdejmowana markiza nad jezdnią rampy.

3. OPT-TC — zdejmowana markiza nad jezdnią rampy.

4. OPT-LDP — schody z platformą dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).

4. OPT-LDP — schody z platformą dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).

5. OPT-LD — schody dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).

5. OPT-LD — schody dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).

6. OPT-WR4100 — podnośniki kołowe.

6. OPT-WR4100 — podnośniki kołowe.

7. OPT-4WCH — kliny pod koła.

7. OPT-4WCH — kliny pod koła.

8. OPT-CLR — wybór innego koloru (standardowo jest kolor czerwony).

8. OPT-CLR — wybór innego koloru (standardowo jest kolor czerwony).

Oddzwonić
Wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą jaknajszybciej

    Zadaj pytanie
    Wypełnij pola lub wyślij prośbę na maila: mail@ausbaurampa.pl