Innym unikalnym rodzajem wiaduktu jest rampa przeładunkowa stacjonarna dla samochodów dostawczych AUSBAU-VR. Taka rampa jest przeznaczona do przybycia do bram dokujących pojazdów towarowych komercyjnych lub samochodów dostawczych.
Termin produkcji: 4-6 tygodni.
Gwarancja: 18 miesięcy.
Rampa przeładunkowa stacjonarna dla samochodów dostawczych pozwala wyeliminować różnicę między wysokością bramek dokujących zaprojektowanych do rozładunku dużych naczep a wysokością podłogi samochodów dostawczych. Główną zaletą takiej rampy jest to, że po wejściu na rampę spód ciężarówki staje na tym samym poziomie co magazyn, co umożliwia załadunek bezpośrednio z jego obszaru.
Charakterystyka techniczna rampy stacjonarna AUSBAU-VR
Obciążenie rampy, kg | 5000 / 8000 |
Całkowita długość rampy, mm | 11000 / 12000 / 13000 |
Całkowita szerokość rampy, mm | 2450 / 6100 |
Szerokość jezdni, mm | 2350-6000 |
Długość części nachylonej, mm | 5000 / 6000 / 11000 / 13000 |
Wysokość pracy, mm | 500-700 |
Wysokość barierki, mm | 180 |
Ilość jezdni uchylnych, szt | 2 |
Kąt nachylenia rampy | 2.42 / 5.74 / 6.32 |
Materiał | S235 |
Powłoka jezdni | Krata ocynkowana antypoślizgowa |
Wyposażenie | Zestaw łańcuchów na rampę – 2 szt. |
Gwarancja | 18 miesięcy |
Wymiary standardowych ramp dla małych ciężarówek AUSBAU-VR
# | Model | Załaduj, kg | Rozmiary, mm | ||||||
N | H | NH | A | F | T | a° | |||
Modele standardowe | |||||||||
1 | VR8-L6000-B7000xF2350-H600 * | 8000 | 6000 | 7000 | 13000 | 600 | 2350 | 2450 | 5.74 |
2 | VR8-L5000-B7000xF2350-H550 ** | 8000 | 5000 | 7000 | 12000 | 550 | 2350 | 2450 | 6.32 |
3 | VR5-L6000-B5000xF2350-H650 *** | 5000 | 6000 | 5000 | 11000 | 650 | 2350 | 2450 | 6.22 |
Modele niestandardowe — bez wyrównania (B) | |||||||||
4 | VR8-L13000-B0xF2350-H550 | 8000 | 13000 | 0 | 13000 | 550 | 2350 | 2450 | 2.42 |
5 | VR5-L11000-B0xF2350-H650 | 5000 | 11000 | 0 | 11000 | 650 | 2350 | 2450 | 2.87 |
Modele niestandardowe — wyjątkowo szerokie, dla dwóch bramek dokujących **** | |||||||||
6 | VR8-L6000-B7000xF6000-H600 | 8000 | 6000 | 7000 | 13000 | 600 | 6000 | 6100 | 5.74 |
7 | VR8-L5000-B7000xF6000-H550 | 8000 | 5000 | 7000 | 13000 | 550 | 6000 | 6100 | 6.32 |
8 | VR5-L6000-B5000xF6000-H650 | 5000 | 6000 | 5000 | 11000 | 650 | 6000 | 6100 | 6.22 |
* NAJLEPSZY WYBÓR — dla wszystkich typów samochodów dostawczych, małych i średnich;
** dla średnich samochodów dostawczych, takich jak Ford Transit, Mercedes Sprinter, Iveco Daily, VW Crafter, Fiat Ducato i podobnych;
*** dla małych samochodów dostawczych, takich jak Renault Traffic, VW Transporter, Ford Transit Custom, Peugeot Expert i podobnych;
**** wysyła się podzielonym na 3 części. Składa się na miejscu.
U nas można zamówić zarówno standardowy kompletny zestaw rampy, który obejmuje ogrodzenia ochronne i kratę podłogi, a także zamówić dodatkowe opcje. Wraz z rampą dostarczany jest również zestaw montażowy do mocowania rampa załadunkowa stacjonarna do podłoża i ściany magazynu.
Podczas produkcji naszych ramp używamy
- Prostokątne rury stalowe (rozmiary cięcia zależą od nośności);
- Blacha stalowa walcowana na gorąco o grubości 4, 5 i 12 mm;
- Spawane kraty stalowe (cięcie paska zależy od nośności);
- Produkty sprzętowe o klasie wytrzymałości nie mniejszej niż 8,0.
Opcje dodatkowe dla ramp AUSBAU-VR
1. OPT-HR — zdejmowana dodatkowe barierki o wysokości 1100 mm.
2. OPT-WL — para kółek do przemieszczania się na miejscu.
3. OPT-TC — zdejmowana markiza nad jezdnią rampy.
4. OPT-LDP — schody z platformą dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).
5. OPT-LD — schody dla pieszych (kierowcy wózka widłowego).
6. OPT-WR4100 — podnośniki kołowe.
7. OPT-4WCH — kliny pod koła.
8. OPT-CLR — wybór innego koloru (standardowo jest kolor czerwony).